Újdonságokkal érkezik a hazai piac legismertebb optikai kampánya 2021-ben is.

Tisztelt Kollégák!

Nagy tisztelettel köszöntelek Titeket, remélem ezen levelem jókedvben, jó egészségben, és sikeres üzleti időszakban talál Benneteket! Az elmúlt év kihívásai után, az idei évben mindannyian örömmel vettük, hogy az életünk, az üzletmenetünk szépen lassan, de biztosan kezd visszatérni a békebeli szép napokhoz!

Ezúton is örömmel jelezzük Nektek, hogy a Magyar Látszerész Szövetség az Október a Látás Hónapja kampányt idén, 2021-ben is megszervezi!

Az Október, a Látás Hónapja kampány az idén 16 éves. Ez igen komoly eredmény, a kampánynak nagy hagyománya van, az optikai piac legismertebb-legkomplexebb ajánlata. Tudjátok jól, olyannyira elfogadott, hogy a lakosság már várja. A teljes hazai optika szakma közös érdeke az értékek megőrzése, azok fenntartása, valamint a mindenkori modernizálás, a jelennek és a jövőnek való megfeleltetés, és ezzel együtt újabb értékek létrehozása. A Magyar Látszerész Szövetségben sokat dolgoztunk az idei, 2021-es Október a Látás Hónapja kampányon, melynek idei fő üzenete az éleslátás fontossága. Az éleslátás minden életkorban, minden körülmények között elengedhetetlen és ahhoz, hogy élesen lássunk számtalan kiváló optikai megoldás elérhető a szaküzletekben. A kampány új elemeit nagy izgalommal készítjük elő a jelen pillanatban is, hogy indulására készen legyenek, és minden résztvevő számára újabb üzleti sikereket hozzanak!
A kampány sikeréhez az új elemeken felül RÁD mindenképpen szükségünk van, Nélküled a kampány sokkal szegényebb lenne. Gyere velünk, és erősítsük együtt a szakmánk jelen pozícióját, és építsük ezzel a jövőnket is!

Köszönjük megtisztelő érdeklődésed és jelentkezésed!

Szabadi Zsolt s.k.
elnök
Magyar Látszerész Szövetség

Az OKTÓBER, A LÁTÁS HÓNAPJA 2021 kampány főbb elemei, újdonságai

Hagyományos értékeink

  • kiemelt vásárlói érdeklődés, speciálisan a szakmánkhoz kötődő kampány
  • 16 éve bevezetett időszak, ami kiváló időpontban van
  • nagyon erős behívó üzenet, megfelelő szakmai tartalommal párosítva

Új elemek

  • az Október, a Látás Hónapja 2021 kampány arca, Pataki Zita, az RTL Klub Televízió műsorvezetője
  • saját, interaktív mobilapplikáció a Magyar Látszerész Szövetség kampányaihoz
  • Optikáknak szóló motivációs program értékes nyereményekkel az egész dolgozó csapat számára
  • Új kommunikáció az INGYENES szó helyett DÍJMENTES üzenettel dolgozunk.

TOVÁBBI RÉSZLETEK

Látás Hónapja 2021 kampány arca

Nagy örömünkre az idén a kampány arca Pataki Zita lesz, az RTL Klub képernyőjéről jól ismert műsorvezető. Természetesen Pataki Zita fényképe lesz a szórólapon, a plakátokon, és a wobblereken is. A kampányhoz egyedi fotó és videó anyag készül Pataki Zitával, ezek a képek az Október, a Látás Hónapja kampányban
jelennek meg először. Úgy gondoljuk, hogy Zita, mint ismert televíziós arc, és egyben kifejezetten pozitív személyiség, nagyban segíti a kampány széleskörű elérését és sikerét.

Wellness hétvége főnyeremény sorsolás az érdeklődők között

Értékes fődíjként kisorsolunk egy 2 főre szóló wellness hétvégét az érdeklődők között. A játékban való részvétel feltétele a kampányba történő regisztráció, amit az érdeklődő megtehet a kampány weboldalán is, de egyéb fontos funkciók miatt ezt a regisztrációt is az új applikációba tereljük. Komoly érdeklődésre számítunk, ez népszerű elem volt korábban is.

 

Fontos a Látásom applikáció

Az online világ erősödését gondolom egyformán látjuk, ez egy elkerülhetetlen folyamat, igazodnunk kell hozzá, a napi működésünk részéve kell váljon. Az idei évben a kampány kap egy önálló telefonos applikációt, amely elérhető lesz Android, és IOS platformon egyaránt. Ez egy nagyon előremutató, és modern eszköz, a kampányt újrapozícionálja, új vevői rétegeket tudunk elérni, és a résztvevő szaküzletekbe terelni. Az applikációval úgy gondoljuk, még közelebb tudunk menni az érdeklődőhöz. Az elérhető funkciókkal igyekszünk a vásárlót a lehető legtöbb információval segíteni kérdéseiben és döntéseiben. Szeretnénk felkelteni az érdeklődését, hogy jöjjön el a szaküzleteinkbe, vegyen részt a kampányban, élvezze annak előnyeit. Ha az érdeklődő bejött a boltba, jól tudjuk, hogy rajtunk áll, hogy miként, mikor és hogyan lesz belőle vásárló.

Az applikáció főbb elemei, és azok szerepe:

az ALAP csomagot választó optikákat támogató funkciók

  • Ingyenesen letölthető alkalmazás
  • Díjmentes szolgáltatások/Akciós ajánlatok bemutatása pdf katalógusokkal
  • Térképes kereső az üzleteknél jelölve alehető legtöbb információval
  • Új kampány tartalmak folyamatos publikálása

az EXTRA csomagot választó optikákat támogató funkciók

  • Kupon ajánlatok kínálási és letöltési lehetősége. A kupon letöltését követően az applikáció emlékeztetni a felhasználót annak lejárati határidejére.
  • „Visszahívást kérek az üzlettől” funkció – konkrét érdeklődés esetén az érdeklődő visszajelzést kérhet a bolttól az appon belül, erről a kiválasztott üzlet értesítést kap az érdeklődő adataival, azaz gyakorlatilag online módon bekísérjük az érdeklődőt az
    üzletbe.

Az applikáció szeptember utolsó hetére elkészül, és publikus lesz. Az érdeklődők számára kiemelten vonzó lesz a sok kupon ajánlat, amelyek értékes kedvezményeket jelentenek, valamint a wellness nyereményjáték, amelyben a részvétel csak az app letöltését, és a regisztrációt követően lesz elérhető. A kampány minden hirdetésében ajánljuk az app letöltését az érdeklődőknek, úgy gondoljuk ez erős eszköz lesz a célcsoport elérésében.

 

DÍJMENTES látásellenőrzés + szemüvegellenőrzés + szaktanácsadás

Az elmúlt évben igen sikeres volt ez a 3-as üzenet együtt, sok visszajelzést kaptunk a vásárlóktól, hogy mindezt örömmel fogadták. A kollégák elmondása alapján a betérő érdeklődők nagy része vásárlóvá is vált, ami nagy öröm számunkra, hiszen ez a kampány célja. Az INGYENES fogalom kivezetése fontos kommunikációs változás, a szakmánk kiemelt jellegéhez, és az általunk ajánlott prémium termékekhez, és szolgáltatásokhoz jobban illeszkedőnek érezzük a DÍJMENTES ajánlat üzenetét. Ezzel azt is erősítjük, hogy az év egyéb időszakaiban ezek a szolgáltatások üzletenként eltérően ugyan, de díjazásért
vehetők igénybe.

 

Optikáknak szóló verseny, nyereménylehetőség

 

Az kampány számos közönségnek szóló eleme mellett, idén rátok is gondoltunk és szeretnénk kiemelten jutalmazni azokat a kollégákat, akik tevőlegesen is nagyban hozzájárulnak a kampány sikeréhez. Azokat, akik az üzletekben nap mint nap megszólítják a vásárlókat.

Versenyt hirdetünk, melyben a következőképpen vehettek részt:

  1. Helyezzétek ki a kapott POS anyagokat (kirakat matrica, plakát, szórólap, wobbler) az üzletben!
  2. Szólítsátok meg az üzletbe betérőket és mondjátok el nekik az októberi ajánlatok mellett azt is, hogy az Október a Látás Hónapja kampányban NYEREMÉNYJÁTÉKON vehetnek részt, melynek fődíja egy wellnes hétévége! 
  3. Ha szeretnének részt venni, regisztrálhatnak a „Fontosa latasom” telefonos applikációban, vagy itt a weboldalon. Segítsetek nekik regisztrálni ott helyben az üzletben, akár egy laptop, vagy tablet felajánlásával!
  4. A regisztrációnál hívjátok fel a figyelmüket arra, hogy a legördülő menüből válasszák ki a Ti optikátokat!

 

Azon optikák dolgozóit, akik a legtöbb regisztrációt gyűjtik össze november 15-ig, 3 DÍJJAL fogjuk jutalmazni:

  1. helyezett: Egy napos csapatépítő maximum 10 fő részére teljes ellátással*
  2. helyezett: Három fogásos vacsorameghívás maximum 10 fő részére*
  3. helyeztt: Masszázs utalvány maximum 10 fő részére*

FONTOS! A Szervező optikánként minimum 50 érvényes regisztráció esetén fogadja el a nevezést.

*A nyeremény részleteit a nyertessel fogjuk egyeztetni.