Újdonságokkal érkezik a hazai piac legismertebb optikai kampánya 2022-ben is.

Tisztelt Kollégák!
Nagy tisztelettel köszöntelek Titeket, remélem ezen levelem jókedvben, jó egészségben, és sikeres üzleti időszakban talál Benneteket!
Ezúton örömmel jelezzük Nektek, hogy a Magyar Látszerész Szövetség az Október a Látás Hónapja kampányt idén, 2022-ben is megszervezi!
Az Október a Látás Hónapja kampány az idén 17 éves. Ez igen komoly eredmény, a kampánynak nagy hagyománya van, az optikai piac legismertebb-legkomplexebb ajánlata. Tudjátok jól, olyannyira elfogadott, hogy a lakosság már várja.
A teljes hazai optika szakma közös érdeke az értékek megőrzése, azok fenntartása, valamint a mindenkori modernizálás, a jelennek és a jövőnek való megfeleltetés, és ezzel együtt újabb értékek létrehozása.
Az idei Október a Látás Hónapja kampány fő üzeneteként a tavalyi gondolatot visszük tovább, mely nem más, mint az éleslátás fontossága. Az éleslátás minden életkorban, minden körülmények között elengedhetetlen és ahhoz, hogy élesen lássunk számtalan kiváló optikai megoldás elérhető a szaküzletekben.
A kampány elemeit nagy izgalommal készítjük elő a jelen pillanatban is, hogy minden résztvevő számára újabb üzleti sikereket hozzanak! A kampány sikeréhez mindezeken felül RÁD mindenképpen szükségünk van, Nélküled a kampány sokkal szegényebb lenne. Gyere velünk, és erősítsük együtt a szakmánk jelen pozícióját, és építsük ezzel a jövőnket is!
Köszönjük megtisztelő érdeklődésed és jelentkezésed!
Szabadi Zsolt s.k.
elnök
Magyar Látszerész Szövetség
Az OKTÓBER, A LÁTÁS HÓNAPJA 2022 kampány főbb elemei, újdonságai
Hagyományos értékeink
- kiemelt vásárlói érdeklődés, speciálisan a szakmánkhoz kötődő kampány
- 17 éve bevezetett időszak, ami kiváló időpontban van
- nagyon erős behívó üzenet, megfelelő szakmai tartalommal párosítva
Idei elemek
- az Október a Látás Hónapja 2022 kampány arca, Pokorny Lia színésznő
- saját, interaktív mobil applikáció ami a „Fontos a látásom” nevet viseli
- nyereményjáték, mely a támogatók által felajánlott értékes optikai ajándékokkal és a fődíjként kisorsolt wellness hétvégével válik igazán vonzóvá a vásárlók számára
- a tavaly már megismert optikáknak szóló motivációs program értékes nyereményekkel az egész dolgozó csapat számára
TOVÁBBI RÉSZLETEK
Látás Hónapja 2022 kampány arca
Tovább visszük a tavalyi nagy sikerű kezdeményezést, miszerint a kampány mellé egy ismert arcot teszünk. Nagy örömünkre idén Pokorny Lia színésznő elfogadta felkérésünket, őt számos színházi, filmes és televíziós szerepléséből jól ismer a közönség.
Lia lesz a szórólapon, a plakátokon, és a wobblereken is, a kampányhoz egyedi anyag készül Pokorny Liával, ezek a képek az Október a Látás Hónapja kampányban jelennek meg először.
Úgy gondoljuk, hogy Lia ismert és elismert művész és egyben egy kifejezetten pozitív személyiség, aki nagyban segíti a kampány széleskörű elérését és sikerét.

Wellness hétvége főnyeremény sorsolás az érdeklődők között
Értékes fődíjként kisorsolunk egy 2 főre szóló wellness hétvégét a badacsonyi BONVINO Hotelbe az érdeklődők között.
A játékban való részvétel feltétele a kampányba történő regisztráció, amit az érdeklődő megtehet a kampány weboldalán is, de egyéb fontos funkciók miatt ezt a regisztrációt is az új applikációba tereljük.
Komoly érdeklődésre számítunk, ez népszerű elem volt korábban is.

Fontos a Látásom applikáció
Az online világ erősödését gondolom egyformán látjuk, ez egy elkerülhetetlen folyamat, igazodnunk kell hozzá, a napi működésünk részéve kell váljon. Az idei évben a kampány kap egy önálló telefonos applikációt, amely elérhető lesz Android, és IOS platformon egyaránt. Ez egy nagyon előremutató, és modern eszköz, a kampányt újrapozícionálja, új vevői rétegeket tudunk elérni, és a résztvevő szaküzletekbe terelni. Az applikációval úgy gondoljuk, még közelebb tudunk menni az érdeklődőhöz. Az elérhető funkciókkal igyekszünk a vásárlót a lehető legtöbb információval segíteni kérdéseiben és döntéseiben. Szeretnénk felkelteni az érdeklődését, hogy jöjjön el a szaküzleteinkbe, vegyen részt a kampányban, élvezze annak előnyeit. Ha az érdeklődő bejött a boltba, jól tudjuk, hogy rajtunk áll, hogy miként, mikor és hogyan lesz belőle vásárló.
Az applikáció főbb elemei, és azok szerepe:
az ALAP csomagot választó optikákat támogató funkciók
- Ingyenesen letölthető alkalmazás
- Díjmentes szolgáltatások/Akciós ajánlatok bemutatása pdf katalógusokkal
- Térképes kereső az üzleteknél jelölve alehető legtöbb információval
- Új kampány tartalmak folyamatos publikálása
az EXTRA csomagot választó optikákat támogató funkciók
- Kupon ajánlatok kínálási és letöltési lehetősége. A kupon letöltését követően az applikáció emlékeztetni a felhasználót annak lejárati határidejére.
- „Visszahívást kérek az üzlettől” funkció – konkrét érdeklődés esetén az érdeklődő visszajelzést kérhet a bolttól az appon belül, erről a kiválasztott üzlet értesítést kap az érdeklődő adataival, azaz gyakorlatilag online módon bekísérjük az érdeklődőt az
üzletbe.
Az applikáció szeptember utolsó hetére elkészül, és publikus lesz. Az érdeklődők számára kiemelten vonzó lesz a sok kupon ajánlat, amelyek értékes kedvezményeket jelentenek, valamint a wellness nyereményjáték, amelyben a részvétel csak az app letöltését, és a regisztrációt követően lesz elérhető. A kampány minden hirdetésében ajánljuk az app letöltését az érdeklődőknek, úgy gondoljuk ez erős eszköz lesz a célcsoport elérésében.
DÍJMENTES látásellenőrzés + szemüvegellenőrzés + szaktanácsadás
Az elmúlt évben igen sikeres volt ez a 3-as üzenet együtt, sok visszajelzést kaptunk a vásárlóktól, hogy mindezt örömmel fogadták. A kollégák elmondása alapján a betérő érdeklődők nagy része vásárlóvá is vált, ami nagy öröm számunkra, hiszen ez a kampány célja. Az INGYENES fogalom kivezetése fontos kommunikációs változás, a szakmánk kiemelt jellegéhez, és az általunk ajánlott prémium termékekhez, és szolgáltatásokhoz jobban illeszkedőnek érezzük a DÍJMENTES ajánlat üzenetét. Ezzel azt is erősítjük, hogy az év egyéb időszakaiban ezek a szolgáltatások üzletenként eltérően ugyan, de díjazásért
vehetők igénybe.
A kampány részvételi díja:
Az idei évben tapasztalt általános költségemelkedések miatt, minimális mértékben a részvételi díjat emelnünk kellett, viszont biztosak vagyunk abban, hogy a kampány hatékonysága ezt sokszorosan megtermelik a résztvevők számára. (A kampány költsége megtérül cca. 2 új betérőn, aki egyfókuszú szemüveget vásárol, és ennyiért szinte semmilyen helyi nyomtatott reklámot nem tudunk már elhelyezni a településünkön.)
Miért vegyél részt a Látás Hónapja kampányban
- A részvételeddel erősíted a saját boltod pozícióját, egy országos kampány helyi képviselőjének lenni pozitív üzenet a vásárlóid felé.
- A részvételeddel erősíted a szakma egységes arculatát, a szakma üzenetének a súlyát, és egy jó ajánlattal jutalmazod meg a vásárlóidat.
- A részvételeddel erősíted a szakmánk pozícióját a mindenkori törvényhozás előtt, lényegesen erősebb pozícióba emeled a Magyar Látszerész Szövetség érdekérvényesítő képességét, ezzel pedig építed a szakma jövőjét, ami a családod, a gyermekeid szempontjából is kiemelten fontos cél.
- Amikor regisztrálsz a kampányban való részvételért, a befizetéseddel támogatod a kampány további fejlesztését, a Látszerész Iskola jövőjét, és büszke lehetsz arra, hogy életben tartasz egy nagy hagyományokkal bíró közös szakmai értéket, olyat, amely itthon egyedülálló, Európában pedig szinte nincs is hasonló, ami ilyen szintű lenne, és ilyen aktív.
- A tavalyi kezdeményezést folytatva, idén is motivációs csomaggal szeretnénk kedveskedni az optikák dolgozói felé, ezért versenyt hirdetünk, melynek keretében csapatépítővel, csapat vacsorával és masszázs utalványokkal jutalmazzuk a legjobban optika dolgozóit. A verseny további részleteiről tájékoztatni fogunk minden részvevőt.
Optikáknak szóló verseny, nyereménylehetőség
Részletek hamarosan!